Navigace

Stav úpravy lyžařských běžeckých tras

Příspěvek na lyžařskou permanentku

Zastupitelstvo obce Malá Morávka schválilo poskytování jednorázových příspěvků občanům obce, ve výši 2.500,-Kč/osobu. Příspěvek bude účelově určen na zakoupení celosezónní nepřenosné lyžařské permanentky do areálu Myšák na zimní sezónu 2019/2020 pro občany obce Malá Morávka s trvalým pobytem v obci Malá Morávka. Příspěvky budou poskytovány obecním úřadem na základě „Žádosti o poskytnutí příspěvku na lyžařskou permanentku v areálu Myšák na zimní sezónu 2019/2020 pro občany obce Malá Morávka s trvalým pobytem v obci Malá Morávka“, a na základě předložení dokladu o úhradě lyžařské permanentky.

Žádost zde: Žádost o příspěvek na permanentku.docx (14.44 kB)

15. let partnerství Malá Morávka - Walce (Pol)

V letošním roce 2017 si připomínáme 15. výročí zahájení partnerské spolupráce mezi Malou Morávkou a polskou obcí Walce. U této příležitosti byla vydána publikace o naší spolupráci zde ke stažení a také publikace o každé z obcí, které jsou k nahlédnutí zde:

Malá Morávka, Walce

Publikace o Malé Morávce zde ke stažení

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Plánuj výlety

planujvylety.cz

Návštěvnost

Návštěvnost:

Počítadlo přístupů

Rodinné Jeseníky

Rodinné Jeseníky

STA Bruntálsko

STA Bruntálsko

Vyhledávač zaměstnání

neuvoo

Evropská databanka

logo

Ekomapa Bruntálska

logo

Walce - Ksiezniczka czardasza

w

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

4. Základní informace k životní situaci

V případě obtěžování obyvatel nadměrným hlukem nebo vibracemi může každý občan České republiky podat podnět.

Prověřuje se, zda jsou dodrženy požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan, který je obtěžován nadměrným hlukem nebo vibracemi.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podnět je možné podat písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

S podnětem se obraťte na příslušnou krajskou hygienickou stanici nebo územní pracoviště v místě, kde se zdroj nadměrného hluku nebo vibrací nachází.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat sdělení, o jaký zdroj obtěžování se jedná, kde je umístěn a kdy vás nejvíce obtěžuje (den v týdnu), ve které denní či noční době.

Dále uveďte kontaktní adresu nebo telefonní číslo, aby s vámi pověřený pracovník mohl projednat další nezbytnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Provozovatelé zdroje nadměrného hluku nebo vibrací.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete na příslušnou krajskou hygienickou stanici zaslat v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.