Navigace

Stav úpravy lyžařských běžeckých tras

Příspěvek na lyžařskou permanentku

Zastupitelstvo obce Malá Morávka schválilo poskytování jednorázových příspěvků občanům obce, ve výši 2.500,-Kč/osobu. Příspěvek bude účelově určen na zakoupení celosezónní nepřenosné lyžařské permanentky do areálu Myšák na zimní sezónu 2019/2020 pro občany obce Malá Morávka s trvalým pobytem v obci Malá Morávka. Příspěvky budou poskytovány obecním úřadem na základě „Žádosti o poskytnutí příspěvku na lyžařskou permanentku v areálu Myšák na zimní sezónu 2019/2020 pro občany obce Malá Morávka s trvalým pobytem v obci Malá Morávka“, a na základě předložení dokladu o úhradě lyžařské permanentky.

Žádost zde: Žádost o příspěvek na permanentku.docx (14.44 kB)

15. let partnerství Malá Morávka - Walce (Pol)

V letošním roce 2017 si připomínáme 15. výročí zahájení partnerské spolupráce mezi Malou Morávkou a polskou obcí Walce. U této příležitosti byla vydána publikace o naší spolupráci zde ke stažení a také publikace o každé z obcí, které jsou k nahlédnutí zde:

Malá Morávka, Walce

Publikace o Malé Morávce zde ke stažení

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Plánuj výlety

planujvylety.cz

Návštěvnost

Návštěvnost:

Počítadlo přístupů

Rodinné Jeseníky

Rodinné Jeseníky

STA Bruntálsko

STA Bruntálsko

Vyhledávač zaměstnání

neuvoo

Evropská databanka

logo

Ekomapa Bruntálska

logo

Walce - Ksiezniczka czardasza

w

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Stížnost na školu nebo školské zařízení

3. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost na školu nebo školské zařízení

4. Základní informace k životní situaci

Česká školní inspekce v oblasti své působnosti prošetřuje stížnosti na školy nebo školská zařízení a výsledek šetření předává zřizovateli školy k dalšímu řízení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postupujte dle popisu v bodech 07 až 12.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Stížnost zašlete poštou, technickými prostředky sloužícími k přenosu dat nebo ji podejte osobně.

O ústní stížnosti sepíše příjemce zápis a předloží jej stěžovateli k podpisu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na inspektorát České školní inspekce příslušný dle místa školy nebo na ústředí České školní inspekce.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Zřizovatel školy nebo školského zařízení stížnost vyřídí a přijme případná opatření k nápravě.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: posta@csicr.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.