Navigace

Odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

15. let partnerství Malá Morávka - Walce (Pol)

V letošním roce 2017 si připomínáme 15. výročí zahájení partnerské spolupráce mezi Malou Morávkou a polskou obcí Walce. U této příležitosti byla vydána publikace o naší spolupráci zde ke stažení a také publikace o každé z obcí, které jsou k nahlédnutí zde:

Malá Morávka, Walce

Publikace o Malé Morávce zde ke stažení

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Plánuj výlety

planujvylety.cz

Návštěvnost

Návštěvnost:

Počítadlo přístupů

Rodinné Jeseníky

Rodinné Jeseníky

STA Bruntálsko

STA Bruntálsko

Vyhledávač zaměstnání

neuvoo

Evropská databanka

logo

Ekomapa Bruntálska

logo

Plakát - Doźynki gminne 2021

dg

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost žáka o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost žáka o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky

4. Základní informace k životní situaci

Žák může (za určitých okolností) požádat o opakování ročníku na střední škole nebo konzervatoři po splnění povinné školní docházky.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zletilý žák střední školy nebo konzervatoře.

V případě nezletilého žáka podává žádost jeho zákonný zástupce; součástí žádosti zákonného zástupce musí být souhlas žáka.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel je žákem oboru vzdělání poskytujícího střední vzdělání, střední vzdělání s výučním listem a střední vzdělání s maturitní zkouškou ve střední škole nebo konzervatoři, který má splněnou povinnou školní docházku a který na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen.

Opakování ročníku lze povolit po posouzení dosavadních studijních výsledků a důvodů uvedených v žádosti.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti řediteli střední školy nebo konzervatoře.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Žádost je třeba podat řediteli střední školy nebo konzervatoře, kterou žák navštěvuje.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

27.08.2012

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.